Menu

Sprekers (editie 2023)

Cynthia Bos

Cynthia Bos is Senior Webmarketeer bij H1 Webdevelopment. Ze is gespecialiseerd in het strategisch plannen en effectief uitvoeren van SEO, CRO, SEA en projectmanagement.

16:30 – 17:00 ”7 concrete marketingstappen om je B2B omzet te vergroten.”

Michel Willems

Michel Willems is mede-oprichter van H1 Webdevelopment en mede-eigenaar van SupportDesk en Magetrain. Michel heeft al ruim 17 jaar ervaring binnen B2B e-commerce. 

13:00 – 13:15 ”Plenaire opening Groothandel E-commerce Event 2023.

Sarah Longour

Sarah Longour [ENG]

Sarah Longour is een digitale marketing liefhebber, marketing automation evangelist en momenteel werkzaam als Partnership Manager bij Klaviyo.

15:10 – 15:40 (Zaal 1) ”Hoe je met geautomatiseerde personalisatie je e-mailcampagnes voor klanten optimaliseert.”

Jeroen Ruigrok

Jeroen Ruigrok is Commercieel Directeur bij Sprinque, waar hij B2B bedrijven helpt om altijd op tijd betaald te krijgen, terwijl hun klanten krediet krijgen om tot 90 dagen later te betalen.

15:10 – 15:40 (Zaal 2) ”Hoe kun je zonder risico je klanten achteraf laten betalen en daarmee je conversie verbeteren?”

Stefan van Opstal

Stefan van Opstal is Founder van Tweakwise, een Europese marktleider op het gebied van product discovery SaaS technologie.

14:30 – 15:00 ”Hoe groothandels Wasco en Maiburg hun online omzet enorm lieten stijgen, door het verbeteren van site search, slimme sortering en personalisatie van hun productaanbod.”

Gabriëlle de Beer

Gabriëlle de Beer is Group Manager Marketing & E-commerce bij MegaGroup. MegaGroup is de holding organisatie voor 10 technische groothandels in wateroplossingen. 

13:15 – 13:45 ”Klantcase: Hoe MegaGroup een succesvol B2B-platform met 15 webshops in verschillende landen heeft opgezet.”

Jos van der Veeken

Jos van der Veeken

Jos van der Veeken is de Founder van Platform Control, Nederlands eerste volledig “no-cure, no-pay” online verkoopplatform beheerder. 

15:50 – 16:20 (Zaal 1) ”Hoe buggymerk Hamilton het best verkopende buggymerk op Bol.com werd. PLUS: hoe jij succesvol kunt verkopen via Bol.com.”

Tomas Hesseling

Tomas Hesseling

Tomas Hesseling is Country Director Benelux bij Ergonode, een toonaangevende leverancier van Product Information Management (PIM)-oplossingen, waarmee Tomas een schat aan kennis en expertise meebrengt in zijn rol.

15:50 – 16:20 (Zaal 2) ”Hoe je niet meer verdwaalt in je productdata.”

Patrick Büngener 

Patrick Büngener is Senior Partner Manager bij Shopware. Als Shopware Expert in BeNeLux heeft Patrick de mogelijkheid om nauw samen te werken met de BeNeLux agentschappen en merchants om hen te ondersteunen bij het implementeren van succesvolle commerce projecten in online bedrijven.

17:00 – 17:30 ”Hoe Tamaris schoenen in Duitsland met Online Guided Shopping meer aan haar retailers verkocht.”

Joren Straatman

Joren is Partnership Manager bij Optiply, de nummer één leverancier van inkoopsoftware voor e-commerce en groothandels.

14:30 – 15:00 (Zaal 2) ”Hoe XXL Nutrition meer omzet genereert met datagedreven inkoop.”